2016. november 4., péntek

A Silken Hotel 4 csillagos szállodába dolgozunk, karbantartó és villanyszerelői munkát végzünk 10-től 16 óráig.
Minden reggel busszal járunk dolgozni. Az ottani munkakör elég pörgős főként villanyszerelői munkát végzünk, de egyéb karbantartási munkák is közbejönnek. Délben van 1 félórás ebédszünetünk és ezt a hotel állja.
Reggel 9-kor kelünk, reggelit csinálunk magunknak és fél 10-kor már úton is vagyunk a hotelbe.
Minden munka után már vár minket a meleg étel, amit a tanárnők csinálnak nekünk. Hétvégén programok várnak minket mint például a Biopark vagy a strand.
Szabadidőnkben a várost járjuk. Nagyon kellemes idő van, reggel általában 22 fok van, de napközben 28-29-et is elérheti.
Antal Zsombor és Sólya Milán

Az utazás egy kicsit hosszúra sikeredett, de az tán 01:00-ra odaértünk a szállásra. Mindenki elfoglalta a szobáját. A szállás jó, bár egy kicsit kényelmetlenek az ágyak. A lakó társakkal hamar összeszoktunk. Másnap egy kisebb bevásárlást tartottunk. A következő hét elején megtörténtek az állás interjúk stb. A munkahelyen nagyon segítőkész, rendes emberek vannak.  A munkahelyet gyalog is meg lehet közelíteni. A hétvégi programok nagyon kreatívak, ötletesek voltak.

Mayer Márk

Holá!
2016.10.09-kor érkeztünk egy mesébe illő városba. Csodaszép a város, 1 hónap kevés hozzá hogy végig lehessen járni. A szálloda, ahol elvagyunk szállásolva is nagyon jó egy kis hibája van az ágy kicsit kényelmetlen, de szép szobák, a konyhák fullosan ellátva, tág fürdőszoba, nem is kell ennél több. Nagyon sok helyen jártunk, már köztük volt a Biopark és az Oceángrafic. Ez egy elfelejthetetlen ÉLMÉNY.
A munkahely is sokkal rugalmasabb, kényelmesebb, és nagyon modern felszerelésekkel látnak el minket kicsit nehéz a beszélgetés, de leleményesek vagyunk.

A tanárnők is nagyon kedvesek, segítőkészek és nagyon aranyosak, sok köszönet jár nekik is.