2016. október 26., szerda



Szóval: 8-án, úgy indultam el Valenciába magam mögött hagyva Magyarországot, hogy élményekkel, emlékekkel, tapasztalatokkal térek majd haza. Hát meg kell hagyni, már az első héten kiderült, hogy ez így is lesz. Sosem repültem, így kicsit fura volt, persze jó értelemben. Imádtam! Ideérve szombat este nagy tömegen átverekedve értünk a szállásra. Ez felettébb különleges volt, ugyanis nálunk ennyi embert még hétvégén se látni. A tanárnők által szervezett programok szuperek, élménnyel dúsak. A munkamorál kicsit más, mint nálunk: gyorsabb tempó, kevesebb idegeskedés, több izgalom. Megtanulhattam a számítógépes részét is az autószerelésnek, legalábbis egy részét. A munkatársaim jó fejek, meghívtak ebédelni már az első napon. A Nissan Almenar céges rendezvényére is meghívást kaptam, amit egy versenypályán rendeznek meg, és lehetőségem nyílik egy igazi, 560 lóerős kocsival menni egy profi sofőr mellett. És ez még csak 2,5 hét a 4-ből. IMÁDLAK VALENCIA
Kardos Viktor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése