2016. október 27., csütörtök



Valencia nagyon szép hely, telis tele látnivalókkal. Az itt tartózkodásom alatt nagyon sok szép és érdekes helyre jutottam el. A hétvégi programok nagyon jók, nekem legjobban a Biopark tetszett, ott nagyon jól éreztem magam. A hétköznapok nagyon gyorsan telnek, délelőtt a gyakorlati helyemen vagyok, este pedig el szoktunk menni sétálni, és az esti kártyázás sem maradhat el, ami gyakran éjszakába nyúlik. A gyakorlati helyen nagyon sok új, szakmailag hasznos dolgot sajátíthatok el, nap mint nap. Nagyon sok vendég fordul meg az üzletben, ez lehetővé teszi a gyakorlást. Az itt tartózkodásom alatt megtanultam a nagykezelést, amit már több vendégen is alkalmazhattam, valamint a pedikűrözést, a teljes test masszázst és az itteni tradicionális kézmasszázst. Szakmailag és emberileg is egyaránt sokat fejlődtem, az itt eltöltött idő alatt.
Grábics Dóra


Autószerelőként jöttem ki Spanyolországba, mert érdekel, hogy milyen is itt a kultúra és mennyivel élnek másképpen az emberek. Ami azt illeti, csalódnom nem kellett eddig még, a város maga szép és egyszerű, nincsen túl bonyolítva semmi sem, mégis megadják a módját mindennek. Ők megtehetik, hogy étteremben reggelizzenek és ebédeljenek. A szalonban, ahol dolgozok, nagyon jó és rendezett környezet fogad, ami érdekes, hogy minden feladatot az arra felvett ember végez, nem kell egy embernek öt munkát csinálni. A munka nagyon jól halad, pedig senki nem kapkod. Ez főleg a korszerű szerszámok miatt van, bár nagyon furcsa az, hogy amihez lehet, villáskulcsot használnak. Legfőképpen diagnosztizálnak és általános karbantartásokat csinálnak. De azért vannak mélyebben a szakmához közelebb álló munkák is. Röviden ennyit vettem észre az eddigi itt létem alatt .
Radványi Dani
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése